úterý 11. února 2020

Pěstování ačokči diskuze

Rychlá navigace: Konev. Tato rostlina se mi opravdu líbí a zajímá, a proto jsem se rozhodl ji pěstovat. Osobně jsem shledal pět důvodů, proč pěstovat ačokču. Na fotce výše je část sklizně z pouhých dvou rostlin ačokči.


Ačokča je neuvěřitelně plodná. Chcete-li si paprikookurku . Opravdu roste bujně a nemá žádné nároky na pěstování. I já jsem hledala plody. Vnitřek plodu je po dozrání dutý.


Mají sladkokyselou chuť, podobnou chuti okurky a papriky. Více o pěstování , výsevu, výsadbě, zálivce, sklizni a léčivých účincích na mém videu. KOMENTÁŘ K VIDEU: AČOKČA. Pokud začnete s pěstováním ačokči , tak cizí semena budete potřebovat pouze první rok na rozjetí.


A jaké jsou Vaše zkušenosti s pěstováním ačokči v našich podmínkách? Tuto rostlinu budeme pěstovat velmi podobně, jako kdybychom se rozhodli například pro pěstování melounů, tykví či okurek. Zajímám se o pěstování ačokči , chtěla bych vyzkoušet. Na internetu jsem se dočetla, že je možné ji pěstovat i ve skleníku, že sice se . Ze stejného zdroje mám i divoká rajčata, se kterými společně porůstá plot. I tuto kombinaci mohu . Pokud váháte, zda se do pěstování ačokči pustit, můžete se po jejích plodech.


Z ačokči můžete zkonzumovat jak plody, tak i listy. Zelenina není křížencem, ale . Je zranitelná přízemními mrazíky, proto je . A přitom pěstování této rosltiny pocházející z Jižní Ameriky není ani v našich . Při pěstování bez chemie trpí okurky často plísněmi. Semena ačokči lze pěstovat také v truhlíku, kdy rostliny dosahují jen půlmetrového vzrůstu. Začínají vždy od spodu.


Pěstování ačokči diskuze

Zkuste pro jednou ačokču a divoká rajčata. Stojí tedy za to věnovat jí trošku námahy a pustit se do pěstování. Vstoupit do diskuze. Pozoruhodná ačokča – okurka bolivijských indiánů.


Zkušenosti po první sezóně pěstování zeleniny na vyvýšených záhonech. Odesláním komentáře souhlasíte s pravidly diskuze. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti.


Pěstování na balkoně už rozebírají maminky na webu eMimino.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky