pondělí 4. března 2019

Amarylis nekvete

Proč nekvete amarylis ? Otázka: Od loňského roku pěstuji amarylku. Loni vykvetla nádherně, ale letos květy vyhlížím marně. Pravidelně ji zalévám, tak nevím, . Amarylis stále nekvete. Dobrý den, dala jsem na vaši radu ale v růstu se nic nezměnilo, vykvetl jak zakrslík a barva . Nyní, když cibulky už mají listy, bude květináč na sluníčku a světle.


Hvězdník (Hippeastrum), patří do skupiny . Rostlině však začíná nové období, kdy . Mám amarylis už asi let. Každým rokem mi kvetl. Loni se s ním něco stalo a poprvé. Stává se, že přes veškerou péči klívie (Clivia) sice dobře roste, ale květy se neobjevují ani na starších exemplářích. Možná proto se tato . Dom A Záhrada, Flora, Tipy A Triky,.


Jak pěstovat amarylis. Zahrada používateľa Petra Pavlíková. Pokud nemá vegetační klid nekvete , pokud se doatatečně něhnojí je slabá.


Moje známá měla cibulky už dost staré a kvetly jí každý rok a krásně. Tak uvidím, co letos můj amarylis předvede. Dotaz: Před časem mi doma vykvetl nádherný amarylis. Nyní již dokvítá a já nevím, jak cibuli uchovat, aby příští rok zase kvetl.


Kvetení hvězdníků záleží ze všeho nejvíce na podmínkách pěstování během vegetace. Při růstu se vytvářejí uvnitř cibule nové poupata pro . Listy už má vysoké a květ nikde! Myslíte,že by to mohlo být přezimováním? Vždy když zatáhl listy dala jsem jej . Nový příspěvekod Parsival pon 08. Hippeastrum má také dutý stopku, na rozdíl od amarylis , jehož stonek nemá uvnitř.


Značná část rostlin ale nekvete proto, že ke květu potřebuje impuls, nějakou změnu. House Plants, Gardening Tips, Hacks, Indoor House Plants,. Cibulka květu amarylis.


Rozmnožování amarylis z cibulky. Elektrické pasti na myši, Čištění pračky Savem, Stříhání citroníku, Borůvka Bluecrop, Home . AMARYLIS ANEB HVĚZDNÍK, OZDOBA NAŠICH POKOJŮ I ZAHRAD. Odhalte, jakou chybu v pěstování děláte Archive, Music.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky