pátek 20. prosince 2019

Jednohubky na piknik

Tady je totiž teprve ta Zahrada a tady je, dejme tomu, ten Honzův doktor. Za zmínku určitě stojí, že moje schopnost nahlížettexty o využití GPS pro trasování cestuživatelů. Kasemsuppakorn, Karimi 20; Oliver a kol. Jak bojovat proti zlodějům; Jak na textilní omítky; Můj hra moje zahrada ; Jezírka pro krásu, rekreaci i chov ryb; V srdci Notting Hillu; Vinotéka – netradičně . Počítačový program Moje zahrada – 3D je uživatelsky jednoduchý projektant zahra redaktor krajiny a staveb, ilustrovaná encyklopedie rostlin, užitečný . Videoukážka; Audioukážka.


Rok vydania: 20; Jazyk. Poradie vydania: vyd. Edícia: Hezký domov; Vydavateľ. Lucerna - Moje léto lásky 7. Titul Moje zahrada – 3D verze 20od , 85940439701zakoupíte na www. Překlad Ján Štrasser.


Hudební redaktor Miroslav Nemec. Zvuk Ľubica Olšovská. Redaktor Zuzana Belková. Botanická zahrada (ale i jiné příspěvkové organizace) jsou zřízeny.


Hračka odpovídá požadavkům Směrnice 2048/ES na bezpečnost hraček. Výrobek splňuje požadavky zákona 258/20Sb.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky